Obsługa klienta w firmie

Jak prowadzić biznes? Uruchomienie działalności, dokumenty, księgowość, finanse.
Awatar użytkownika
olciak
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2019, 14:08

Obsługa klienta w firmie

Post autor: olciak »

Jak można obecnie poprawić jakość obsługi klientów? Mam na myśli szczególnie kontakt telefoniczny, mailowy. Teraz głównie na tym się to opiera i widzę jakie duże braki mamy u siebie. Jakieś porady dla mnie?
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 217
Rejestracja: 31 sie 2019, 16:13

Re: Obsługa klienta w firmie

Post autor: mczay »

Jakie macie oprogramowanie obecnie? Trzeba zmienić jak coś idzie nie tak w takim razie. Żeby taka obsługa szła płynnie potrzebne są wielokanałowe działania. Dobre rozwiązanie to program helpdesk https://focustelecom.pl/system-helpdesk/ . W chmurze, u nas od dłuższego czasu korzystamy i my sami pracownicy jak i klienci nie narzekają. Teraz szczególnie gdzie sporo osób pracuje w domu, masz dane do logowania to możesz wejść do systemu z każdego miejsca w świecie. Takie oprogramowanie jest też wyjątkowo proste do wdrożenia, przy tym programie otrzymujesz pełne wsparcie do systemu, wdrożenie, szkolenie i całodobowe wsparcie masz zagwarantowane umową.
Awatar użytkownika
abraham
Posty: 192
Rejestracja: 30 cze 2020, 21:52

Re: Obsługa klienta w firmie

Post autor: abraham »

Oczywiście sama obsługa klienta jest niezwykle istotna i jestem zdania, że jak najbardziej warto również do tego używać niezbędnych systemów. Bardzo ciekawe rozwiązania informatyczne za każdym razem można dostać od https://www.connecto.pl/ i my już całkiem długo ze sobą współpracujemy.
ODPOWIEDZ